Alla inlägg under oktober 2009

Av Ella - 8 oktober 2009 16:14

 Usch - nu har hon fått en ny idé .


Jag ska tänka själv .


JOBBIGT !


Det är mycket lättare när hon säger vad jag ska göra . Då behöver man bara lyssna .

Inte tänka .


När jag listat ut vad hon vill så säger det "Klick" och en stund efter det så kommer det en godis . Just DEN delen gillar jag .


Men i alla fall .

Det är ÄR jobbigt att tänka .

Jag blir alldeles slut .


Det är  nästan så jag börjar längta efter att hon blir frisk och börjar jobba igen . Då har hon inte tid med sånt här tjafs .

Då är det  "Kom " , "Nej" och "Bra" som gäller . Klart och redigt .


Och  lättsamt .





Av Ella - 6 oktober 2009 22:14

  






ÄNTLIGEN har jag slutat löpa och får löpa fritt !

( Ni förstår ordvitsen , va ? )

 

Det är så härligt att jag bara var tvungen att skapa en dikt .

 

 ATT RUSA .....                                av Ella

 

Hej å hå - så fort det kan gå !

Springa hit

 springa dit

Plocka upp en hares skit

Som en galning över myren

inte tänka på frisyren

Hej och hopp

och plisk och plask

skogen den är full av snask

Ella - hon är inte blyger

när hon fram i livet flyyyyyyyyyyyyyyyyger !!

 

 

 

 

 

Av Ella - 3 oktober 2009 22:27

  



....kan göra en trött.....




Av Ella - 2 oktober 2009 08:12


  



 Vitt .

Kallt.

Vinter ?

 

 

 

KUL !!

Ovido - Quiz & Flashcards