Alla inlägg den 22 november 2009

Av Ella - 22 november 2009 20:02

 

ÄNTLIGEN har jag fått träna igen !

Jag har nämligen haft träningsförbud ett tag - ett LÅÅÅÅÅÅNGT tag .

Vi har bara tränat skott .

PANG här och PANG där .

Har det fallit ner nåt efter skottet ?

NEJ.

Urusel skytt !


MEN - efter varje skott har det funnits smaskens i en skål bredvid mig . ÅT mig dessutom . Jag har börjat fundera över om det är DET skotten är till för här där jag bor nu . I min halvgamla familj ( har haft dem i över 1 år nu ).


Men IDAG . Idag hände det .

Vi var ute i skogen .

Den Gudomliga  la ut grejjor och jag hämtade .

Hon skickade mig till höger , hon skickade mig till vänster . Hon skickade mig rakt fram .

Och jag SPRANG !

Och sprang lite till .



JAG ÄÄÄÄLSKAR  HENNE !


( Men jag fick lite dåligt samvete ...

Som en hämnd för att jag inte har fått jobba så har jag släppt nästan alla mina lockar . Vet att det är utställning nästa helg....

Kan man klistra fast dem igen ...? )


Ovido - Quiz & Flashcards