Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Ella - 12 augusti 2009 23:11


Jag är lite ledsen .

Eller ganska mycket ledsen .

 Den Gudomliga har börjat jobba igen . Då är hon borta på dagarna . Kommer bara hem på luncherna .


Men Mjuka Handen är hemma . Och det är ju bra .


Men MIN  människa . Min ALLDELES EGEN människa är ju borta .

SUCK !


Fast det förståss....

 Imorse fick vi gå en långpromenad så tidigt att vi inte ens öppnat ögonen .Det var faktiskt ganska kul .


Nu på kvällen har vi varit ute och jobbat . JÄTTEKUL !

Jag sprang över myrmarken så vattnet sprutade !

Jag simmade som  en rabiessmittad Therese Alshammar !

Jag drog mig upp ur vattnet , rakt upp på gungflyn .Och sen - PLUMS ner igen !

Hela vägen hem ( och det tog en stund ) så  låg jag bak i bilen och njöööööööööööt av ångorna som steg från mina dyngblöta krullor . ( För nu är de tillbaks .)


Så livet är kanske inte så deppigt  i alla fall .


Men jag saknar henne......






Ovido - Quiz & Flashcards