Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Ella - 16 augusti 2009 18:52


Jaha - så var det träningsdags igen . Härligt !


Den Gudomliga hade valt en underbar dag för att åka iväg och leta reda på en sjö att simma i .

Alltså JAG skulle simma .

Inte hon .


Jag är djupt imponerad av min människa . Först hittar hon en sjö - med tillhörande  myrmark  och uuuuuuuuunderbar myrlera att klafsa omkring i .

Sen väljer hon att göra det en dag när regnet fullkomligt VRÄKER ner !

Kan det bli bättre ??


Dessutom var min kompis , Svarta Snabba , och hennes människa ( Den Hungriga ) med . Vilket bara gör det hela mer trevligt !


 Vi jobbade på utav bara sjutton ( eller arton ) ända tills  tvåbeningarna började bli lite gnälliga . De gnölade något om " fryser " och  " blöt " .

Då gav vi upp .

Det är inte kul att ha med sig gnällisar i skogen .


Nej . Jag & Svarta Snabba måste snart göra om detta . Människorna måste vänja sig vid att jobba i alla väder - även finväder som idag .


Fattar inte varför de var missnöjda .

Ja menar : + 10 grader , blåst och spöregn i 4 timmar - det kan väl inte bli bättre !!





Av Ella - 16 augusti 2009 18:51

Av Ella - 16 augusti 2009 18:51

Ovido - Quiz & Flashcards