Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Ella - 19 augusti 2009 17:06


Jag har funderat .

Kanske man skulle skaffa sig en hobby .

Inte bara flänga runt och plocka upp grejjor som människorna  drällt omkring sig .


Vad skulle det då kunna bli ....?


FOTOGRAFERING !


Det håller Den Gudomliga på med  . Hon ser alltid ( Nåja ...  )  så glad ut när hon håller på .


 Jag bestämde mig imorse - jag börjar idag !


Den Gudomliga tog med sig kameran när vi skulle ut i skogen  - men det var JAG som skulle välja motiv . Hon får göra själva fotograferandet - alltså grovjobbet - så står jag för designen . Rätt  hund på rätt plats .


ÄNTLIGEN blev det bilder värda att titta på !

Med underbar , vacker svensk natur .

Med underbara , vackra svenska hundar .


Bilder med både djup och elegans .

Bilder att mentalt försvinna i .Att drömma sig bort till .


Här nedanför får ni ta del av min första kollektion .

Se  och häpna över min talang , min fotografiska blick .


Vad tycker ni ? Ska jag överge jaktträningen och helt och hållet satsa på fotograferandet ? 








Ovido - Quiz & Flashcards