Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Ella - 2 januari 2010 17:31

 

Jaha - så är det ett nytt år .

Har hört att  man ska ge nyårslöften .

Nää .

Men jag kan göra nytt-års-planer .

Om de inte håller kan man spara dem . Liksom föra över dem till nästa år .

Eller nästa .

Eller året efter det .

Fast det är kanske det som människorna gör med sina löften ...

 

Här kommer de i alla fall :

 

 

Ellas  nytt-års-planer inför 2010 .

 

Jag ska :

 

springa mindre på våra promenader .

På så sätt så måste Den Gudomliga gå längre och blir i bättre form . Och DET behövs !

 

ha mer sex .

Ganska enkelt att uppnå eftersom jag hittills har haft noll , nada , nothing  at all .

 

enträget jobba på att få sova i samma sovrum som den Gudomliga .

( OBS att detta inte har något att göra med punkten ovan . Missförstånd undanbedes . )

 

steg 2 - jobba på att få sova i samma säng som Den Gudomliga .

 

avtala med D.G att jag ska ha 2 leverpastejmackor varje morgon .

 

vara snällare med D.G och INTE släppa pälsen innan varje utställning .

(Om jag får igenom avtalet om mackorna...)

 

uppträda mer värdigt .

( Inte vråla av lycka när det smäller ! )

 

träna upp min hastighet så jag hinner fylla munnen med hästbajs samtidigt som jag rusar förbi - då är jag OÖVERVINNERLIG !!

 

gräva fler curlygropar i vår trädgård .

 

 

Tror att det var allt . Ska fundera på om jag  glömt nåt .

 Vad planerar du ?

Ovido - Quiz & Flashcards