Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Ella - 17 mars 2009 17:52

Igårkväll hände det något konstigt igen - som det ofta gör när man har med människor att göra .

Den Gudomliga och  Mjuka handen ( det är hennes valp i andra kullen )  började baka  och det luktade så GOTT . När de hållit på ett tag och jag gick fram och la upp min nos på spisen för att kolla att allt var OK - man har ju ett  ANSVAR ! - så sa  Den Gudomliga  : Nej det är inte till dig . Du blir sjuk om du äter  sånt där .

VA ?!  Varför baka något som man blir sjuk av ??

 Helt oförståeligt för mig .

Men det var bara början !  Vad tror du de gjorde sen ? Jo - de ÅT .

Blev de sjuka ?  NEJ .

Feta ?   JA .

Jag  gav upp och gick och la mig med mina  fyrbenta polare . De fattade inte heller något .

Människan - ett  älskvärt mysterium.....


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards