Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Ella - 19 mars 2009 09:57

Det som göms i snö kommer upp i tö

Pling Pling

Liten curly hittar ruttet frö

Pling Pling

Hästbajs är så gott så man kan dö !

Det som göms i snö kommer upp i tö .

Av Ella - 19 mars 2009 09:48

Imorse när jag låg och solade mig  började jag fundera över fenomenet 

berömmelse . Det ställer ju en del krav på en - men är samtidigt ganska trevligt.

Tänk t.ex på de senaste låtarna som är skrivna och utgivna  som en hyllning till mig . Kate Ryan  gjorde  "Ella Ella-a-a-a " och den allra senaste , som ALLA har hört  " SnElla , snElla , snElla , snElla " . Den är ju t.o.m sjungen och skriven av en uggla . Fågelhunden i mig jublar !!

Nu måste jag vila min aristokratiska hjärna och ta hand om mina lockar .

Som sagt : man har ju ett ansvar  mot sina fans.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards