Alla inlägg den 6 september 2009

Av Ella - 6 september 2009 20:50


...blev jag igår .


Den Gudomliga stack iväg på hundutställningh. UTAN MIG !!


Bara tanken på att en massa andra hundar fick nosa på MIN människa ...

Kanske till och med SLICKA på henne !  Morr , morr.


Vad ska man ha en hundutställning till om det är utan hund ?!?

Utan den snyggaste i alla fall .


" Du är för gammal " , sa hon.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!


Ska HON säga !

Jag fattar inte hur hon blev insläppt där . Falsk stamtavla kanske .


 Surade hela kvällen . Hon skulle minsann inte tro att hon kan komma och gå som hon vill .

Precis som om hon bor här .


Men sen blev jag less . På att sura alltså . Det var inget kul .

 Dessutom var det så skönt när hon fjäskade .

Riktigt kröp för mig .


" Men du är ju vackrast av alla . Det VET du ju . Jag älskar dig allra mest .Och jag klappade inte en enda hund när inte du var med ! "


Att jag är vackrast vet jag .

Att hon inte klappade någon annan hund  är förståss lögn .

 Men vad skulle hon göra när Ellasaknaden blev för plågsam ?


Idag har jag HELT förlåtit henne . Mycket beroende på att vi har tränat på Gårdsplan idag .


Och jag fick BLODPUDDING !












Ovido - Quiz & Flashcards