Alla inlägg den 19 september 2009

Av Ella - 19 september 2009 21:12


Idag har Den Gudomliga bevisat det IGEN !

Hon kan allt !


Hon , jag , Svarta Snabba , Den Hungriga och Farfar var ute i skogen . Den Gudomliga plockade fram Pangaren . Ni vet en sån där som säger " PANG !!" - Skitkul !!

Nu tror ni förståss att min människa är som andra människor .Skjuter älg , björn eller räv eller nåt .

Nehej .


Hon skjuter FROLIC .


!!!!!!!


Just det - FROLIC .


Jag har ingen aning om hur det egentligen går till . Men PANG ! så låg det en hög bredvid mig .

Jag tittade förvånat på den .

" Varsågod ", sa hon .

Så jag åt . Man måste ju ställa upp .


PANG ! igen .

En ny hög .

Ett nytt " Varsågod ".

Jag åt igen .


Fattar inte hur hon gör . Men duktig är hon . Nu förstår jag varför det är hål i mitten på dem . Frolicarna .

Skott-träffen naturligtvis . Att jag inte tänkt på det förr .


Ja - man lär så länge man lever .


Jag passade på att spana runt omkring ifall det skulle dyka upp någon snygging . Men icke .

Vi ska ut i skogen om några dagar igen .

Då är jag i höglöpet .

Friar-time kan man säga .

Visserligen sa hon idag att jag kommer att vara tvungen att vara kopplad då .

Men jag vet hur hennes minne är .

Kort .

Och o-intensivt .


Så vi får se . Kanske jag hittar något ännu godare än Frolic då .......










Ovido - Quiz & Flashcards