Alla inlägg den 17 april 2009

Av Ella - 17 april 2009 13:21

 Jag tittar och minns -  både stunder och vänner .

Av Ella - 17 april 2009 13:06

Idag är jag lite deppig .

Ligger och tänker på min kompis som inte längre springer här på jorden .

Det är han  , den vackra , svarta på bilden .

Min morbror  - en väldigt vacker , snäll och klok kille .

Och stor .

Han sprang vidare till den plats som hundar kommer till "sen" , eller "efteråt" .

Jag vet inte var den ligger men det är tydligen väldigt trevligt där .

Men ändå .

Jag saknar honom .

Han tyckte mycket om de små fladdrarna . Kunde sitta i timmar och bara titta . Och lukta .

Suck !

Ibland känner jag hur han tittar på mig .Ibland säger han åt mig om jag håller på att göra något dumt.

Men mest håller han bara koll på att jag har det bra .


Stora Trygga - vi saknar dig !







Ovido - Quiz & Flashcards